Crea.

He fet un vídeoart anomenat "Crea". Aquest video art vol donar visibilitat a un col.lectiu menyspreat i com aquestes persones són importants per la societat.

Per fer aquest video vaig viatjar al meu poble, que està a Cordoba, ja que volia que el paissatge que es veiés sigues aquest. Però a l'hora d'escollir el tema, vaig cambiar-ho varies vegades fins arribar a l'última idea. Que va sorgir arran de voler separar la paraula "vídeoart", perque sabia que era un vídeo. Però no sabia el que era l'art.
També vaig trobar difícil grabarme o indicar a algú com volia els plans y actuar al mateix temps, ja que ficar-me davant d'una càmara és difícil per mi.

No sabia com expresar o definir que es l'art, així que vaig escriure un poema on reflextia el que pot ser l'art i l'important que es a la meva vida. Ja que l'art sempre ha sigut la meva manera de desconectar i ara he aconseguit estudiar el que m'agrada de veritat. Aquest video es molt important per mi ja que tanca un any important per a mi. Un any on la primera pregunta que no sabia respondre va ser "Que es l'art?" i que a dia de avui tampoc he trobat resposta, però m'he donat compte que tampoc necessito classificar-ho.

Aquest es el video:

https://youtu.be/3e5Zogva37M

Comentarios

Entradas populares