Remake: desayuno con diamantes.

Amb el meu grup de classe vaig realitzar un remake de la primera escena de "Desayuno con diamantes" del director Blake Edwards l'any 1961.

Vam decidir gravar aquesta escena ja que ens semblava molt bonica. La Laia va haver de comprar els croissants i el cafè.

Primerament havien de trobar un lloc  la nostra ciutat on hi hagués una joieria i un edifici semblant. Vam estar una estona buscant aquest edifici, però finalment el vam trobar a la rambla. Ens feia molta gracia ja que les persones que hi havia al carrer ens miraven i fins i tot alguns en parlaven i s'adonaven que la pel·lícula que estaven realitzant era "Desyuno con diamantes". També hem aprés que gravar al carrer es bastant difícil ja que algunes persones no s'adonaven que estavem treballant i passaven per davant.

Personalment m'ha agradat molt tindre aquesta experiència com actriu ja que m'ho vaig passar molt bé. Com actriu també he aprés a estar atenta a les indicacions del director i a estar seriosa en momentss on pot costar estar-ho.


Links: 

Escena original: www.youtube.com/watch?v=OcLvm2ZK8Cs&t=9s 
Remake:https://www.youtube.com/watch?v=28G4efs3jQc


Comentarios

Entradas populares